středa 8. června 2011

HANNIBAL vs. HUDY sport 5.6.2011

GROUSE MOUNTAIN 1281 m.n.m.

Píše se kanadský hvězdný čas 5.6.2010 šest hodin ráno a pan Kotel se probouzí, otvírá mapu a plánuje si cestu na místní kopce. Vybral jsem si nejznámější místní kopec jménem GROUSE MOUNTAIN 1281 m .n .m.
Kopec je to sice malý, ale je známo, že tady ve Vancouveru vše začíná od moře, takže převýšení na tomto malém kopci bylo devět set metrů hi hi hi.
Zabalil jsem si potřebné věci, dostatek jídla a pití a vyrazil jsem směrem na SEA bus. Cestou posílám textovou zprávu Kubovi a Báře, jestli se nechtějí přidat na nedělní TRIP. Kuba a Bára jsou kolegové outdoorového prodeje z Prahy. Obratem mi zavolali, že zrovna vstávají a ať přijedu k nim, že se nějak domluvíme. Jelikož už měli něco naplánované, tak jsem je musel trošku přesvědčit, aby si rozmysleli, co budou dělat o nedělním dni. Dlouho mi to netrvalo, protože Kuba s Bárou se zachovali jako správní HORALI a shodli jsme se na plánu, že vyrazíme na Vancouverský vrchol. Takže rychlá akce poslední balení nutných věcí do batůžku a rychlý přesun na bus směrem na GROUSE MOUNTAIN.
Když jsme dorazili pod úpatí kopce, tak jsme zjistili, že cesta vzhůru jménem BCMC je uzavřená kvůli nebezpečí pádů lavin atd., což jsme trošku nepochopili, když celý kopec byl bez sněhu, krom vršku teda :o) Tak jsme se zachovali jako správní Češi a šli jsme o kousek dále, kde byla druhá cesta jménem LARSEN, která byla otevřená, takže hurá vzhůru na vrchol. Musím za sebe říci, že jsem okusil poprvé cestu na vrchol skoro od moře a musím říci, že převýšení devět set metrů mi nedělalo moc dobře, takže jako vždy pan Kotel byl brzda, ale cca za dvě hodiny jsme dosáhli ski areálu Grouse Mountain, kde jsme dali pauzu na menší jídlo z Donairu a pak už jen posledních cca sto výškových metrů na vrchol.
Když jsme dosáhli vrcholu GROUSE MOUNTAIN tak jsme se docela shodli na tom, že toto je snad první z ošklivých vrcholů, co jsme viděli :o), ale fotky jsou zajímavé. Z vrcholu dolů jsme zvolili lanovku do ski areálu a tam jsme se koukli ještě jednou na medvídky GRIZZLY a pak hurá na WORLD FAMOUS LUMBERJACK SHOW, což je vlastně dřevorubecká sranda akce, kde jsme se solidně opálili a nabrali nové síly na cestu zpět dolů. Když dřevorubecká show skončila tak jsme museli docela rychle sejít dolů, aby Kuba s Bárou stihli domluvenou nedělní večeři o páté :o) Zvolili jsme rychlejší a strmější cestu dolů, což jsme stihli docela rychle, ale mělo to trošku své následky ve větší bolesti mých nohou, které rozhýbávám ještě teď. Autobus nazpět jsme stihli přesně na čas. Tam naše cesta končila, museli jsme se rozloučit a každý jsme se rozjeli svým směrem domů, ale nebojte se v hlavě už mám-e další cestu na ostatní místní kopce…
… Kotel

Žádné komentáře:

Okomentovat