neděle 29. května 2011

Stěhování!!!

Hledání nového bydlení nebyla vůbec sranda. Byty, které se líbily, byly buď moc drahé nebo obsazené někým jiným. Již zmiňované bydlení ve Stratmore Lodge nakonec nevyšlo, i přestože manažerka byla Češka a zdálo se, že nám to klapne. O pár dnů později, v neděli, jsem na Craiglistu natrefila na inzerát o pronájmu garsonky na Pendrell a Bute, tedy naproti Stratmore Lodge a asi dvě minuty od práce.
Hned v pondělí jsme vyrazili na prohlídku. Manažerka Maria z Rumunska vyvěsila inzerát právě tu neděli, tak to vypadalo, že jsme první, kdo se přišel podívat. Jednalo se o nově zrekonstruovaný apartmán v osmém patře 16-ti patrového domu s vyhřívaným bazénem v přízemí. Byteček se nám moc líbil, tak jsme ihned projevili zájem. Cena byla stále v relaci, kterou hodláme do bydlení investovat, takže jsme se nemuseli ani dlouho rozhodovat. Je tam nový sporák, lednička, podlaha a vestavěná skříň...
Marii jsme se očividně zdáli sympatičtí, takže s námi hned sepsala aplikaci a i přesto, že se ji náš plat nezdál adekvátní tomuto bydlení, rozhodla, že nás vezme. Večer jsem ještě musela donést deposit - polovinu nájmu, a smlouva byla podepsána.
Byt byl poslední měsíc neobývaný, takže po dokončení všech prací na jeho rekonstrukci jsme si mohli vyzvednout klíče a začít se stěhovat. Klíče jsme dostali 26. května a postupně jsme si během čtvrtku, pátku a víkendu dovezli veškeré věci ze starého bytu. Do Kanady jsem přiletěla s jedním batohem a po dvou měsících jsem převezla věci na 3x...asi moc jídla nebo to bylo tím, že jsem tentokrát nevakuovala :-)
Přes Craiglist jsem sehnala pár kusů nábytku za dobrou cenu. V sobotu jsme si jeli vyzvednout dva "ikeácké" stolky, které jsme převáželi busem, ale byly lehké a nic velkého, takže žádný problém. V sobotu večer jsem objevila inzerát na jídelní stůl i se židlema, tak jsem hned zkontaktovala pisatelku inzerátu Ivanu a domluvili jsme si prohlídku a případné vyzvednutí stolu na neděli. Jedná se o IKEA stůl Leksvik s vyklápěcími bočnicemi, které stůl rozšiřují pokud je potřeba. Původní cena 169 CAD, nabízen za 50 i se dvěma židlema zdarma.
V neděli ráno balíme poslední věci na starém bytě, uklízíme a vyrážíme směr West End do nového. Adresa vyzvednutí stolu je asi 6 - 7 bloků dále po Bute street, takže opět jdeme stůl vyzvednout pěšky...Jsem si říkala, jestli Ivana nebude nějaká Češka, Polka nebo Ruska podle jména, ale ne - přichází nám otevřít Indonésanka. Stůl je v poměrně dobrém stavu a židle dostáváme rovnou tři...:-) Odnos je trochu větší oříšek, stůl se musí rozložit na nohy a desku. Takže nakonec to vypadá tak, že já nesu nohy stolu přes rameno (představte si stůl bez desky a já uprostřed) a tři židle v druhé ruce. Kotlík nese těžkou desku stolu na hlavě!!! Nést něco na hlavě je jeho oblíbené, už tak nesl i větší z těch malých stolků :-)
Odpoledne trávíme nakupováním v IKEA - nádobí, pár drobností atd. Koupě postele nakonec neklapne, protože ji nemáme jak odvézt. Dneska tedy naposled spíme ve starém a zítra jdeme koupit karimatky, abychom aspoň provizorně mohli spát na zemi :-)
Už se samozřejmě moc těšíme, žádní ukňučení psi, zima v pokoji a daleko do práce :-) Fotky dodáme hned, jak to bude aspoň trochu zařízené :-)

1 komentář: