úterý 12. dubna 2011

První dny v práci

Tak už mám za sebou pět dní v práci. První tři dny jsem měla 5-ti hodinové směny, pak už po osmi hodinách. Začínala jsem v kuchyni u mytí nádobí, vytírání podlahy a další úklidové činnosti a postupně mě holky zaškolovaly na ostatní práce jako krájení zeleniny, příprava falafelů (vypadá to jako zeleninový karbanátek), napichování kuřete na vidlici na kebab, příprava řeckého salátu a další. Činností je spousta, protože se téměř vše připravuje na místě, včetně veškerých omáček, marinování masa apod.
Včera jsem byla poprvé vepředu na prodeji. Prodáváme tzv. "donairy", což je maso a zelenina zabalené v pitě nebo tortile. Takže poté, co si zákazník objedná a zaplatí, tak si vybere, co všechno chce do pity. Máme tři druhy pomazánky (hummus, česnekové máslo, pálivá), asi 10 druhů zeleniny, tabouli, ananas, maso (hovězí, jehněčí, kuřecí) nebo falafel, sýr (feta nebo mozzarela) a 3 omáčky (tzatziki, ostrá, sladká). Pak jsou ještě různé speciality jako talíře, kdy to nemají v pitě, k těm se dává většinou řecký salát nebo tabouli, čočková polévka a další.
Fast food se jmenuje Donair Dude, Dude je kočička majitele Tibeta, která vypadá jako Baxter :-) Tibetovi tam pomáhá ještě jeden Turek Sam, který má na starost zaměstnance a přípravu těst na falafely, omáček apod. Oba jsou v pohodě a tráví v práci většinu času. Jsou se mnou spokojení, tak snad začnu od příštího týdne pracovat na full time, tzn. cca 8-9 hodin denně. Jinak zaměstnanci jsou hodně multikulti, jak už jsem psala. Přes den pracují holky, v noci kluci. Máme otevřeno asi do 7 do rána. V zastoupení jsou země jako Libye, Turecko, Litva, Mexiko, Brazílie, Holandsko, Německo, Česko a další. Je tam docela sranda, takže směny ubíhají poměrně rychle. Mám nárok na jedno jídlo denně a když si dělám např. svůj donair, tak si tam můžu dát cokoliv a kolik chci. Většinou se pak ale po snědení nemůžu hýbat :-)

Jinak Kotlík práci stále shání, zatím bez úspěchu, ale to přijde :-) Každý den obchází spoustu restaurací a míst, kde nabízejí práci. Posílá maily na nabídky práce truhlářů apod. Už určitě viděl mnohem více z města než já, já se od té doby, co jsem v práci nikde ani nepodívám. Dneska mám volno, tak si půjdeme asi zalézt na Cliffhanger (lezecké centrum) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat