středa 6. dubna 2011

Mám práci!!!

Středa je ve znamení hledání práce. Před polednem vyjíždíme do centra, první do tiskárny nechat si vytisknout resume a pak začínáme obcházet vytipované místa, kde je necháváme. Jsou to většinou kavárny, obchůdky, restaurace, hospody apod. Je dobré si všímat, jestli na dveřích, případně na nástěnkách uvnitř podniků, nevisí cedulky typu "Now hiring", případně "Help wanted".
Ve 4 odpoledne mám již zmiňovaný pohovor. Jedná se o malý fastfood v řeckém stylu na Davie street. Davie street je z velké části gayskou čtvrtí a všude visí jejich barevné vlajky. Pohovor mám přímo s majitelem či manažerem podniku. Hned mě seznamuje se dvěma holkama, které jsou za pultem a jsou to Češky. Kristýna mi stručně podá info o tom, o jakou práci jde a pak pokračujeme v pohovoru v angličtině. Pracující tým vypadá hodně multikulti - Mexiko, Dánsko, Turecko, Česká republika a další. Práci dostávám a hned zítra nastupuji dvoutýdenní "training", po kterém se rozhodne jestli zůstanu nebo ne. Jídlo a pití budu mít zdarma, což je super a aspoň ušetřím za stravování.
David mě vyzvedává přímo na místě a dává si jednu pitu. Prý je to moc dobré :-) Pak jdeme pěšky dále po Davie street až k oceánu a dále na výlet do Stanley parku. Je to tady nádherné a člověk ani nechce věřit, že je stále ve městě.

Žádné komentáře:

Okomentovat