neděle 1. května 2011

Deep Cove

Tak to vypadá, že budu mít většinu nedělí day off. Prvního května je tu a je to dnes měsíc od té doby, co jsme odletěli z ČR, a taky po pěti dnech v práci mám volno :-)
Vyrážíme něco po 11 dopoledne směr Severní Vancouver. První zastávka je MEC, již zmiňovaný outdoorový obchod, kde si chceme koupit turistickou mapu okolí, ale bohužel je vyprodaná. Tentokrát míříme do Deep Cove, což je část Severního Vancouveru na břehu zálivu Indian Arm. Tato oblast je vyhlášená lokalita windsurfistů, seakajakářů a jachtařů. V létě je to pravděpodobně vyhlášená lokalita i pro koupání.

Docela to tady žije. Spousta lidí, která vyrazila na nedělní prvomájový piknik, grilování a válení se na sluníčku na trávě. Počasí je opravdu povedené. Konečně můžeme schovat bundy do batohů a chodit jen v tričku :-)
Vyrážíme na nedalekou skálu, ze které je úžasný výhled na záliv a taky jde vidět silueta Dowtownu na horizontu. Naštěstí si po cestě tam nevybíráme turistickou stezku, ale jdeme po asfaltce vedoucí podél pobřeží, která nás dovede na stezku ústící na skálu z boku. Poslední úsek vede po skále nahoru a je tu uvázaná statika, jako pomoc k vyšplhání se nahoru. Takže naše první kanadské lezení na laně obtížnosti max II UIAA :-D
Na skále je spousta lidí, asi oblíbené výletní místo :-) Na sluníčku je hodně příjemně, takže posedíme na vyhřáté skále, ostatně není kam spěchat. Jedna holka obdivuje moje Rejoicky, no jo - typická česká záležitost!

Výhled na Burrard Inlet a Vancouver

Zpátky se vydáváme po Baden Powell Trailu. Je to mnohem delší a stezka vede lesem, překračuje několik potůčků a je zde mnoho lidí, což nemám ráda. Těším se až vyrazíme někdy pořádně do hor, kde nebudeme míjet davy turistů.

Po cestě zpátky na Baden Powell Trailu

Odpoledne ještě chvíli zevlíme v Deep Cove, k obědu si dáváme fish & chips, Kotlík tresku a já krevety. Po cestě domů zastávka v Superstore na nákup a večer setkání s novým spolubydlícím Robinem, Kanaďanem s původem z Karibiku :-)